Online shop for pet

Wysyłka i zwroty

Jak mogę zmienić adres wysyłki?

Ze względu na krótki czas realizacji naszych zamówień, w celu wprowadzenia zmiany w adresie dostarczenia prosimy 

Jaki jest termin zwrotu?

Klient ma 14 dni na zwrot towaru od momentu jego otrzymania. Przed dokonaniem zwrotu należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby nas o tym poinformować oraz uzyskać potrzebną pomoc.

Po otrzymaniu towaru z powrotem zwrócimy kwotę zapłaconą za produkt w ciągu najbliższych 10 dni.

Jak mogę zwrócić produkt?

W celu zwrotu produktu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Co się dzieje z niedostarczoną przesyłką?

W przypadku, gdy przesyłka nie została dostarczona z przyczyn niezależnych od Miscoty, zwrócimy Ci Twoją zapłatę za zamówienie, jednak suma ta zostanie pomniejszona o koszty wysyłki i zwrotu.

Dlaczego nie udało się dostarczyć mojej przesyłki?

Istnieją dwa główne powody, dla których mogłeś nie otrzymać przesyłki:

  • Błędny adres: Sprawdź, czy adres, który nam podałeś jest prawidłowy. Być może, otrzymałeś swoją przesyłkę pod złym adresem.
  • Nieudane próby dostarczenia: Nasi dostawcy podejmują trzy próby doręczenia przesyłki. Jeśli w trakcie tych trzech prób naszemu dostawcy nie uda się zastać Klienta pod wskazanym adresem, zamówienie wróci do naszej firmy.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

W swoim profilu masz „Historię zamówień”, to tam zawsze możesz sprawdzić status swojego zamówienia.

Gdzie jest moje zamówienie?

W Twoim prywatnym menu w historii zamówień zostanie wyświetlony status Twojego zamówienia. Możesz natrafić na trzy rodzaje statusu:

  • Potwierdzone: oznacza, że zamówienie zostało poprawnie potwierdzone, płatność została dokonana i Miscota przechodzi do jego realizacji.
  • Przygotowanie: Twoje zlecenie jest przygotowywane w naszym sklepie.
  • Wysyłka: Twoje zamówienie opuściło nasz magazyn i jest w drodze do odbiorcy.

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Logując się możesz przejść do swojego prywatnego menu.

W menu znajdziesz sekjcję swoich zamówien. Kliknij na „Historia zamówień”, aby przejść do swoich zleceń i zobaczyć ich status.

Czy mogę wprowadzać zmiany w moim zamówieniu?

Możesz dokonywać zmiany w swoim zamówieniu telefonicznie, ale tylko, jeśli nie zostało ono jeszcze wysłane, później nie bedziesz miał już takiej możliwości.

Jak mogę anulować zamówienie?

Czy muszę pokryć koszty zwrotu produktu?

Nie. Oferujemy elastyczną politykę wymiany towarów, nie mamy problemu ze zwrotem lub wymianą towaru do póki nie był on używany. Nie ważne czy chcesz wymienić towar ze względu na pomyłkę przy zamówieniu, ze względu na uszkodzenia powstałe podczas transportu lub po prostu, dlatego że Ci się on nie podoba. Poniesiemy koszty zwrotu produktu i wysyłki nowego.

W przypadku reklamacji wynikającej z otrzymania uszkodzonego produktu lub dostarczenia niewłaściwego towaru koszty zwrotu również ponosi Miscota.

Gdzie mogę dostać moje zamówienie?

Miscota dostarcza swoje produkty na terenie całej Polski.

Twoje zamówienie wsyłamy na wskazany adres. Możesz podać kilka adresów alternatywnych.

Zawsze wyślemy do Ciebie wiadomość elektroniczą z potwierdzeniem Twojego zamówienia, będziesz mógł sprawdzić czy informacje dotyczące dostawy są prawidłowe.

Co muszę wiedzieć o wysyłce?

Jeśli zdecydujesz sie zapłacić przelewem, musisz pamiętać, że dostawa rozpocznie się zaraz po otrzymaniu przez nas potwierdzenia wpłaty na nasze konto.

Zamówienie dostarczane jest przez naszych partnerów logistycznych na adres podany przez Ciebie podczas zakupów. Jeśli nie będzie Cię w domu a przez wagę i objętość zamówienia niemożliwe będzie jej dostarczenie, nie martw się, firma transportowa zostawi Ci awizo lub będzie sie z Tobą kontantować w celu ustalenia daty i godziny odbioru.

Jeśli masz dodatkowe pytania nie wahaj się skorzystać z naszej sekcji najczęściej zadawanych pytań.

rtp